PAKIET KONFERENCYJNY
HOTEL SEBORY stawia życzenia klientów na pierwszym miejscu. Organizujemy wydarzenia w taki sposób, aby idealnie spełniać ich potrzeby.
Zajmiemy się wszystkim, czego potrzebujesz do organizacji konferencji, spotkania lub specjalnego wydarzenia. Oprócz zapewnienia idealnej przestrzeni, oferujemy również dodatkowe usługi.
Zadzwoń do nas i zacznijmy planować!
JUŻ OD 100 ZŁ / OS +23 % VAT
KONTAKT +48 600 086 334
1
SALA KONFERENCYJNA
Organizowane są tu różnego rodzaju wydarzenia, w tym konferencje.
Bez wysiłku łącząc nowoczesną elegancję z rozległymi i w pełni zintegrowanymi obiektami zapewniamy inspirującą przestrzeń, w której wszystko, co potrzebne do zorganizowania wydarzenia płynnie się łączy.
Głowna sala pomieści w zależności od układu do 100 osób.
Dużo mniejsza sala na 1 piętrze jest przewidziana dla 25 osób .
Sale są z dostępem do światła dziennego .
2
WYPOSAŻENIE
Sale konferencyjne wyposażone zostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, bądź konferencji.
Do dyspozycji : darmowe wifi, flipcharty, tablica, rzutnik, a dla wszystkich uczestników woda gazowana/niegazowana
3
CIĄGŁA PRZERWA KAWOWA
Każdy z uczestników ma możliwość skorzystania z bufetu z kawą, gorącą herbatą oraz słodkościami naszego wypieku .
4
LUNCH BUFET
Bufet „jedz, ile chcesz”,
Propozycje w naszym menu to gwarancja świeżości i jakości. Restauracja dba o to, aby wszystkie dania były nie tylko pyszne, ale i zdrowe. Używamy wyłącznie świeżych składników. Staramy się także, aby nasze propozycje były zróżnicowane pod względem wymagań dietetycznych.
