top of page

PAKIET KONFERENCYJNY

HOTEL SEBORY  stawia życzenia klientów na pierwszym miejscu. Organizujemy wydarzenia w taki sposób, aby idealnie spełniać ich potrzeby. 

Zajmiemy się wszystkim, czego potrzebujesz do organizacji konferencji, spotkania lub specjalnego wydarzenia. Oprócz zapewnienia idealnej przestrzeni, oferujemy również dodatkowe usługi.

Zadzwoń do nas i zacznijmy planować!

JUŻ OD 100 ZŁ / OS +23 % VAT 

KONTAKT +48 600 086 334

SALA KONFERENCYJNA

Organizowane są tu różnego rodzaju wydarzenia, w tym konferencje.

Bez wysiłku łącząc nowoczesną elegancję z rozległymi i w pełni zintegrowanymi obiektami zapewniamy inspirującą przestrzeń, w której wszystko, co potrzebne do zorganizowania wydarzenia płynnie się łączy. 

Głowna sala pomieści w zależności od układu do 100 osób.

Dużo mniejsza sala na 1 piętrze jest przewidziana dla 25 osób . 

Sale są z dostępem do światła dziennego . 

2

WYPOSAŻENIE

Sale konferencyjne wyposażone zostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, bądź konferencji.

Do dyspozycji : darmowe wifi, flipcharty, tablica, rzutnik, a dla wszystkich uczestników woda gazowana/niegazowana 

3

CIĄGŁA PRZERWA KAWOWA

Każdy z uczestników ma możliwość skorzystania z bufetu z kawą, gorącą herbatą oraz słodkościami naszego wypieku .

4

LUNCH BUFET 

 Bufet „jedz, ile chcesz”, 

Propozycje w naszym menu to gwarancja świeżości i jakości. Restauracja dba o to, aby wszystkie dania były nie tylko pyszne, ale i zdrowe. Używamy wyłącznie świeżych składników. Staramy się także, aby nasze propozycje były zróżnicowane pod względem wymagań dietetycznych. 

Konferencja Biznesowa
bottom of page